Prihlasovacie meno:
Heslo:
Váš e-mail:

Zabudnuté heslo.

Na Vašu e-mailovú adresu boli úspešne odoslané prihlasovacie údaje.

Spoznajte výhody nakupovania

v našom e-shope

Pohodlný online predaj obuvi s množstvom výhod, pre Vaše maximálne pohodlie:

- výber z celého predávaného sortimentu Obuvi Soňa,

- pri objednávke nad 60 € máte dopravu tovaru zadarmo,

- pri objednávke tovaru do 60 € je cena poštovného a balného v rámci SR 3,80 € s DPH,

- pri objednávke tovaru do ČR je cena prepravných nákladov vo výške 8,97 € s DPH,

- v prípade nespokojnosti môžete objednaný tovar vrátiť do 30 dní osobne na ktorejkoľvek z našich predajní, alebo zaslaním  na adresu našej spoločnosti,

- časovo neobmedzené nakupovanie z pohodlia Vášho domova.

Veľkosť obuvi

Tabuľky s veľkosťami pre správny výber topánky. Číslovanie pre detské, pánske aj dámske topánky.

Detské číslovanie obuvi

Detské 0 - 1
Metrické 1111,51212,51313,51414,51515,51616,51717,5
Anglické11,522,5344,555,5677,588,5
Francúzske16,5171818,5192020,52122232424,52526
Detské 2 - 3
Metrické 1818,51919,52020,52121,52222,5
Anglické91010,51111,5121311,52
Francúzske27282929,53031323333,534
Dievčenské - 4, Chlapčenské - 6
Metrické2323,52424,52525,5
Anglické33,544,555,5
Francúzske35363737,53838,5

Dámske číslovanie obuvi

Dámske - 5
Metrické22,52323,52424,52525,52626,52727,528
Anglické233,544,555,566,577,58
Francúzske3435363737,53838,539404141,542

Pánske číslovanie obuvi

Pánske - 7
Metrické2525,52626,52727,52828,52929,53030,53131,532
Anglické55,566,577,588,599,510111212,513
Francúzske3838,539404141,54242,5434445464747,548

Vysvetlivky k číslovaniu

  • Metrické číslovanie = 1 cm, polčíslo = 5 mm
  • Anglické číslovanie ( 1/3 palca ) = 8,4 mm, polčíslo = 4,2 mm
  • Francúzske číslovanie ( 1 francúzsky steh ) = 6,6 mm, polčíslo = 3,3 mm

Najčastejšie kladené otázky

1. Môžem zakúpený tovar vrátiť?

Samozrejme, každý zákazník nakupujúci cez náš e-shop má právo tovar bez udania dôvodu vrátiť. Tovar môžete vrátiť priamo na našich predajniach, kde vám bude vrátená hotovosť, alebo po dohode s personálom pošleme peniaze na váš bankový účet do 7 pracovných dní. Pokiaľ nemáte vo svojom okolí našu predajňu, je možné zaslať tovar do sídla spoločnosti s priloženými dokladmi a číslom účtu. Tovar je možné vrátiť iba nenosený vo vonkajšom prostredí v pôvodnom obale do 30 dní od doručenia. Jaspol, EXPORT – IMPORT s. r. o., R. Jašíka 158/8, Partizánske  958 01

2. Ako mám postupovať pri výmene tovaru zakúpeného cez e-shop za inú veľkosť?

Pokiaľ sa vám tovar zakúpený cez e-shop páči, ale nevyhovuje vám jeho veľkosť, môžete požiadať o zámenu veľkosti na našich predajniach, alebo zaslaním na hore uvedenú adresu spoločnosti s poznámkou o zámene veľkosti a požadovaným číslom.

3. Kedy a akým spôsobom dostanem peniaze za vrátený tovar ?

Pokiaľ sa rozhodnete pre vrátenie tovaru osobne na našich predajniach, bude vám vrátená aj hotovosť. V prípade, ak nám objednaný tovar pošlete, bude vám hotovosť vrátená na váš bankový účet do 7 pracovných dní. 

4. Môžem si objednaný tovar osobne vyzdvihnúť na predajni?

Tovar, ktorý ste si objednali si môžete aj osobne vyzdvihnúť a zakúpiť priamo na predajni, avšak týmto spôsobom môžete na tovar čakať dlhšie, približne 7 pracovných dní.

5. Kde získam potrebné údaje, pokiaľ mám záujem uhradiť platbu za tovar bezhotovostne?

Číslo účtu vám bude zaslané e-mailom okamžite po skontrolovaní objednaného tovaru. Tovar Vám bude vyexpedovaný až po prirátaní platby na účet spoločnosti.

6. Čo mám urobiť, ak chcem dostávať informácie o novinkách?

Pokiaľ máte záujem o aktuálne informácie o novinkách, akciách, či výpredajoch môžete požiadať o klubové členstvo pri vypĺňaní objednávky v našom e-shope alebo sa môžete stať našim fanúšikom cez Facebook na www.facebook.com/obuv.sona

7. Ako si môžem uplatniť zľavový kupón od DM-ky?

Pokiaľ vlastníte kupón DM na zľavu 10%, je možné si zľavu uplatniť aj pri nákupe cez          e-shop. Tento kupón je nutné uviesť pri vypĺňaní objednávky a až po vyzvaní cez e-mail s odpoveďou je potrebné zaslať kupón na adresu spoločnosti. Po prijatí kupónu vám bude tovar s odrátanou zľavou vyexpedovaný. Zľavu je možné uplatniť iba na nezľavnenú obuv.

8. Kde sa môžem informovať o tovare, ktorý sa mi páči?

Na našej stránke v sekcii „ O nás“ máte prístupný formulár v ktorom sa môžete opýtať na čokoľvek, čo vás o našom sortimente zaujíma, alebo prípadne ohodnotiť, či pochváliť naše pracovníčky. Taktiež sa potešíme aj vaším postrehom, ktoré nám pomôžu sa ďalej zdokonaľovať.

9. Čo mám urobiť, ak mi neprišiel potvrdzujúci e-mail o mojej objednávke?

Pri každej vybavenej objednávke je zákazníkovi zaslaný e-mail s potrebnými údajmi. Pokiaľ by vám do 3 pracovných dní neprišiel e-mail s odpoveďou, prosím kontaktujte nás na zákaznícku linku alebo prostredníctvom formulára v sekcii „ O nás“ na našej internetovej stránke www.sona.sk alebo nám napíšte na eshop@jaspol.sk

10. Aká je výška poštovného pri nákupe cez e-shop v rámci SR?

Ku každému nákupu do 60,-€ je automaticky prirátané poštovné vo výške 3,80€ s DPH. Pri nákupe s hodnotou nad 60,-€  je poštovné ZDARMA.

11. Aká je výška poštovného pri nákupe cez e-shop do ČR?

Ku každej objednávke do ČR je automaticky prirátané poštovné vo výške  8,97€ s DPH.

12. Ako dlho trvá vybavenie objednávky?

Vybavenie objednávky vo väčšine prípadov trvá 1-2 pracovné dni. Pokiaľ si zákazník objednal viac vzorov, prípadne nesezónny sortiment, vybavenie objednávky môže trvať aj 4 pracovné dni – o týchto zmenách je však zákazník informovaný písomne alebo telefonicky.

13. Môžem svoju objednávku ešte dodatočne upraviť?

Pokiaľ máte záujem pozmeniť svoju objednávku, či už je to dodacia adresa, veľkosť alebo dodanie iného vzoru, je dôležité aby ste tak urobili čo najskôr po jej vystavení. V pracovných dňoch od 07:00 – 16:00 na zákazníckej linke, alebo cez víkendy a sviatky prostredníctvom formulára v sekcii „ O nás

 14. Ako môžem získať zľavu na objednaný tovar? 

Zákazníci, ktorí sú evidovaní v klube Soňa si pri každom nákupe môžu uplatniť svoju zľavu na tovar. Zľava na tovar bude akceptovaná, iba ak tovar pred tým nebol zaradený do výpredaja, akcie alebo nebol inak zľavnený. Nárokovať si na zľavu môžete zadaním čísla vašej členskej karty do objednávky (číslo sa nachádza pod čiarovým kódom na zadnej strane kartičky). Zľavu môžete taktiež získať pri našich akciách.

15. Aká je prevádzková doba zákazníckeho centra?

V pracovných dňoch sme zákazníkom k dispozícií na bezplatnej zákazníckej linke 0800/111 120 v čase od 07:00 – 16:00, alebo cez víkendy a sviatky prostredníctvom kontaktného formulára na našej stránke www.sona.sk, alebo kedykoľvek nám môžete napísať na eshop@jaspol.sk

DOPRAVA ZDARMA

Pri nákupe nad 60 eur doprava zdarma!

SEZÓNNE ZĽAVY

Dámska a pánska obuv v akcii.

RÝCHLE DORUČENIE

Tovar doručíme do 48 hodín od potvrdenia.